Powrót do listy ofert

Kierownik HR i rekrutacji

Chorzów

Poszukujemy pracownika na stanowisko Kierownik HR i rekrutacji do swojego oddziału zlokalizowanego w Chorzowie.

Wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy związanej z administracją
  • Znajomość języka angielskiego – poziom min. B2
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Koordynacja i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych
  • Kompleksowe prowadzenie biura, w tym zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, serwisami, pozyskiwanie nowych kontrahentów (pracowników)
  • Koordynowanie oraz wsparcie kontrahentów (pracowników)
  • Obsługa klienta
  • Tworzenie ofert pracy
  • Wspieranie Prezesa w codziennych zadaniach biznesowych, organizacyjnych i reprezentacyjnych
  • Obsługa social mediów: śledzenie grup, odpisywanie na wiadomości
  • Wysokie zdolności interpersonalne, samodzielność oraz pozytywne nastawienie

Oferujemy

  • Praca w formacie B2B
  • 20/26 dni płatnej przerwy w świadczeniu usług
  • Praca stacjonarna w naszym biurze w Chorzowie od pn-pt w godzinach 8:00 - 16:00
  • Motywacyjny system premiowy
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Przyjazną atmosferę w wyspecjalizowanym zespole
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Narzędzia niezbędne do realizacji celów
  • Najwyższe standardy pracy i przyjazną atmosferę
  • Pakiet Socjalny (ubezpieczenie grupowe, karta multisport)

Wynagrodzenie

  • od 10000 zł brutto / miesiąc
Aplikuj